maandag 26 maart 2012

BLOG CANDY: 100 volgers

Bij 100 volgers verloot ik een gevulde scrapbox met scrappapier benodigdheden, bloemen en stempels twv €75.00.


Wat moet je doen?

1. word lid, volger van deze blog.(indien je dit al bent, kan je overgaan naar stap 2)

2. maak wat reclame op je club, blog, site, facebook,... Spoor mensen aan om ook lid te worden van de blog. Niet om gewoon te komen kijken, maar ook echt zich aan te melden als lid!!!

3. noteer hieronder je naam en de link naar je site waar je reclame maakte.

Van zodra we 100 volgers hebben, verloot ik het pakket onder degenen die met de 3 voorwaarden in orde zijn.

V eel succes en alvast bedankt voor het ruggesteuntje!!

Cindy

3 opmerkingen:

Bhawana zei

awesome candy you are offering. already a follower.

femmoltje zei

heyhey

wat een leuke candy weer.
Benn je nog steeds aan het volgen.
Kom ok regelmatig kijken.
helaas staan er niet zo heel veel nieuwe voorbeeldjes op de laatste tijd.
maar je paasmandje is wel super leuk geworden

gr femke

Johanna Visser zei

Kwam via het bloghoppen op je site. Daar kwam ik ook deze candy tegen en ik wil er graag een poging voor doen.
Ik zal een blogberichtje plaatsen om je site bekender te maken.

Liefs Johanna
http://johannascreaties.blogspot.com