dinsdag 28 oktober 2014

Aan de slag...

Binnenkort word ik 35...
Of liever 18 met 17 jaar ervaring... UHUM.

Tijd voor een feestje.
Maar wat ben je met een feestje zonder gasten...
Dus tijd om aan de uitnodigingen te beginnen.

hoogtijd... Cindy!!

Ik wou een kaartje dat echt "ME" was... Maar dan begint het...
Twijfel, dit?  dat?  MMMM.... Nee, ja...
Och, dat ben ik dus ook.

Soms kom ik zo zelfzeker over bij anderen, maar niks is minder waar...
ik ben een perfectioniste en alles behalve zelfzeker als het op die dingen aan komt!

Ik wou dat ik wat meer zelfvertrouwen had in mijn creaties, als ik dan zie wat anderen dan allemaal maken op hun blogs, denk ik wow, prachtig...


Dus gooide ik vandaag mijn kaartje op FB met de vraag of ie geschikt was...

Mensen lief... Ik bloos er nog van!  

Zoveel reacties en vind ik leuks!

Wat een boost krijg je daar van. Zo leuk.  Dit verlangt naar meer...
Maar blijven dromen dan maar...


Geen opmerkingen: