zondag 9 november 2014

Nog 6 te gaan...

Spannend hoor!

en wat een lieve boodschapjes.

Ik ga het precies nog leuk vinden om jarig te zijn! ;)

UHUM

Straks nog even uitnodigingen rondbrengen , moet dringend gebeuren , want feestje zonder gasten???
Weet niet of dat de bedoeling is...

Daarna lekker knutsel aan de aankleding van het feest en nog wat voor de aankomende kerstmarkt.

Lekker bezig zijn, me-time...  leuk als je 4 dagen vrij hebt!   (alweer)


Eventjes een andere verslaving erbij gehaald.... PINTEREST
Ken je het al?
De zoekmachine voor creatieve uitspattingen...
Maar let op een uurtje is zo voorbij, en twee en drie ook... Zoooooo veel leuks te zien!

Je krijgt er zo veel inspiratie van!
http://www.pinterest.com/cindytimmers/   


Maar pas op voor je het weet is het te laat.  Zeg niet dat ik je niet verwittigd heb...

Ik heb verschillende borden aangemaakt met stempelsets die ik leuk vind, en met tutorials, leuke kaartjes, cadeautjes... helemaal te gek!

Binnenkort ook nog workshops gepland.
Die kan je volgen op onze facebookpagina:`

Happy Hobby


Dus tot binnenkort! Ofwel live in actie, op deze blog of op Facebook... :)
P.S. denk aan onze leuke give away... ;)

Liefs,
Cindy



2 opmerkingen:

Helen zei

Hoi Cindy, nog maar 3 te gaan. Ik ben volger 97 (de wolf), je kent mij vast van bij Margriet. Alvast een fijne verjaardag toegewenst en geniet van het lange weekend. Ik loot ook graag mee voor die geweldige prijs. Tot ziens bij margriet ☺. Groetjes, Helen

Stempelacademie met Cindy zei

Hey Helen,
Wat leuk dat je er ook bij komt! Welkom!
En mss tot binnenkort nog eens ;)